Keresés
Termékek
 JOGI NYILATKOZAT
 
Portálunk oldalainak megnyitásával Ön elfogadja az alábbi feltételeket. Amennyiben feltételeink nem elfogadhatók, kérjük, ne nyissa meg oldalainkat!
 
A www.irodaszerszalon.hu oldalain található összes adat, információ és a honlap design-ja, felépítése a honlapon látható formában a Másik Pont Kft. kizárólagos tulajdonát képezi. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel járhat.
 
A Irodaszerszalon Webáruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk.
 
Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a web-áruházba, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
 
A megrendelések vállalt határidőn belül történő teljesítéséért mindent megteszünk, de esetleges késések, illetve a teljesítés elmaradása esetén cégünk anyagi, erkölcsi vagy bármely más természetű felelősséggel nem tartozik.
 
A Másik Pont Kft. a portál üzemeltetőjeként az oldalak használata során a felhasználóktól kapott adatok kezelésénél betartja a vonatkozó törvények és rendelkezések előírásait.
 
A vonatkozó törvények: 1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról; 1998. évi VI. törvény az egyének személyes adatainak védelméről gépi feldolgozás során; 2001. évi XL. törvény a hírközlésről; 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.
 
A Másik Pont Kft. jogot formál, hogy a portál oldalainak tartalmát előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, beleértve az árakat és egyéb díjakat is.
 
A portál használatánál igénybe vett jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség.
 

 

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés pontja:

1.Üzemeltetői adatok

2.Tárhelyszolgáltató adatai

3.Általános tájékoztató a megrendelhető termékek köréről, azokra vonatkozóan megjelenített árakról

4.A kínált termékek kategória besorolása

5.Rendelési információk

6.A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

7.Rendelés lépéseinek bemutatása 

8.A megrendelt termék házhoz szállítása és annak díjfizetési módjai

9.Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

10.Házhoz szállítás díjszabása

11.Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

12.Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

13.Az elállási jog

14.Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

15.Adatkezelési információk

16.Panaszkezelés



  1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Másik Pont Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1038 Budapest, Donát utca 7.
Adószám: 12368598241
Cégjegyzékszám: 01 09 702423
Kibocsátó cégbíróság:
Szerződés nyelve: magyar
Elérhetőség: info@masikpont.hu
Telefon: 06-1-214-9752

  1. Tárhelyszolgáltató adatai:

A tárhely-szolgáltató neve: Inelton Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt            Felelősségű Társaság

A tárhely-szolgáltató címe: 1192 Budapest, Botond utca 9.

Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-919081

Adószám: 14771099-2-43

A bejegyző bíróság megnevezése:

A tárhely-szolgáltató telefonszáma: 06 20 9745 251

A tárhely-szolgáltató weboldala: www.inelton.hu

  1. Általános tájékoztató a megrendelhető termékek köréről, azokra vonatkozóan megjelenített árakról

A webáruház magánszemélyek és cégek ellátásához szükséges nyomtató kellékanyagok, papírok, nyomtatók és irodatechnikai berendezések eladását biztosítja.

A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és leírás is található. A fotó felett láthatja az árat, illetve a lap alján teheti kosarába a terméket. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.

  1. A kínált termékek kategória besorolása

Termékeinket több fő kategóriába soroltuk

  • Bélyegzők
  • Nyomtatók
  • Tintapatronok
  • Tonerek
  • Szolgáltatások
  • Irodai papíráruk
  • Festékszalagok
  • Higeen termékek
  • Elem és Akkumulátor töltők
  • Fax kellékek
  • Tork termékek
  • Pénzvizsgálók
  1. Rendelési információk

A megjelenített termékek személyesen, telefonon, e-mailben és a webáruházon keresztül is megrendelhetőek.

Érvényes rendelést Ön regisztráció után - a szállítási és számlázási adatainak megadásával -, vagy e-mailben vagy akár telefonon is leadhat. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot.

A regisztráció szükséges és megkönnyíti a következő vásárlást, mert a rendszer már automatikusan felkínálja Önnek az adatait, így nem kell azokat újra beírni.

A termékek ára tartalmazza a törvényben előírt áfá-t, azonban nem tartalmazza a szállítási költséget, mely a termékek méretétől, súlyától és értékétől, illetve a fizetés módjától függően változnak. A pontos szállítási költségről a rendelés során tájékoztatjuk.

A termékeket cégünk az GLS futárszolgálattal szállítja Önnek házhoz, de lehetősége van az árut személyesen is átvenni telephelyünkön, de erről mindenképpen egyeztetnie kell velünk legalább 1 nappal az átvétel előtt.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

  1. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő 48 órán belül e-mailben visszaigazolni a leadott rendelést. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

A megrendelés regisztrációhoz kötött. A rendelések feldolgozása munkanapokon 8:30-16:30 között zajlik. Természetesen ezen időpontokon kívül is leadhatja rendelését, de ebben az esetben megrendelését aznap már nem tudjuk feldolgozni.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2-6 munkanap.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

  1. Rendelés lépéseinek bemutatása

 

1.Vásárlási tudnivalók

Roppant egyszerű nálunk vásárolni és jóval gyorsabb, mint egy hagyományos boltban. Legegyszerűbb, ha követi az automata rendszert és csak kitölti a megfelelő adatokat. Ha valahol mégis elakad, akkor segítséget nyújthat ez a rövid tájékoztató.

A következőkben végigvezetjük azokon a pontokon, melyek segítségével megrendelhet minden a honlapunkon szereplő termékeket, mint pl. tintapatron, fénymásolópapír, bélyegző, stb.

2.A termék kosárba helyezése

Ha kiválasztotta az Önnek megfelelő terméket, akkor a "Kosárba" gomb segítségével a bevásárlókosárba helyezheti azt. A Kosárban természetesen egyszerre több készüléket is elhelyezhet, és amíg nem véglegesíti a megrendelést, addig korlátlanul változtathatja a termékek mennyiségét, vagy törölheti azokat.

3.Rendelés elküldése

Ha meg szeretné vásárolni a kosárba helyezett termékeket, akkor kérem:

  1. Kattintson a "Megveszem" feliratra.
  2. Ezután ha még nem lépett be vagy nem regisztrált, a rendszer automatikusan felajánlja a belépést vagy regisztrációt.
  3. Majd töltse ki a vásárláshoz szükséges mezőket, melyeket megjelenít webshop.
  4. Válassza ki a szállítási módot.
  5. Válassza ki a fizetési módot.
  6. Ellenőrizze és javítsa ki a nem megfelelően beírt adatokat a „Szerkeszt” gombra kattintva.
  7. Ha mindent rendben talál, akkor kattintson a "Rendelés megerősítése" gombra.

Kérem, kiemelten ügyeljen elérhetőségeinek megfelelő megadására, hiszen csak ebben az esetben tudjuk a rendelést visszaigazolni, valamint teljesíteni. Hibás adatok megadása esetén meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel. Pl. az E-mailes visszaigazolást megakadályozhatja a rosszul megadott E-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is.

Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a név alatti oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Frissítés” (kék) gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg a piros „X” azaz a „Törlés” gombot, majd ezt követően lent a „Pénztár” gombot.

  1. A megrendelt termék házhoz szállítása és annak díjfizetési módjai

Szállítási módok

Belföldi szállítás

Webáruházunk megrendeléseit belföldön általában az GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése rendszerint munkanapokon 8-16 óra között történik. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, akkor érdemes munkahelyi címét megadni, vagy egyes településeken a futárszolgálatok felár ellenében hétvégi kézbesítést is vállalnak. Utóbbinak a lehetőségét mindenképp érdemes velünk ellenőriztetni az adott településsel kapcsolatban. A futárszolgálat kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Külföldi szállítás

Külföldi szállítás nem megoldható!

Jótállás

Kérjük, hogy a jótállási jegyen kívül a nyugtát vagy számlát is szíveskedjen megőrizni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében.

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Kérjük kísérje figyelemmel hogy a jótállási jegy megfelelően érvényesítésre került-e, mivel az esetlegesen kijelölt szervizeknél a jótállási igény csak érvényes jótállási jeggyel érvényesíthető. Amennyiben a jótállási jegy szabálytalanul került kiállításra, jótállási igényével kérjük, forduljon hozzánk és kérje jegyzőkönyv felvételét. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadás elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét

Fizetési feltételek

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítőjén és a visszaigazoló levélben minden költséget tartalmaz.

A szállítási határidő általában 2-6 munkanap. Ennél hosszabb szállítási határidő esetén felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.

A következő fizetési lehetőségek közül választhat:

  • Utánvét: A csomagot a futár kézbesíti és átvételkor kell neki a termék árát és a szállítási költséget kifizetni.
  • Banki utalással: Megrendelés után visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, mely alapján elutalhatja nekünk az összeget. Miután beérkezett a pénz a bankszámlára, átadjuk a terméket a futárnak. Ebben az esetben a futárnak már nem kell fizetnie semmit.
  • Készpénz: Telefonos egyeztetés után telephelyünkön, vagy kiskereskedőnk telephelyén készpénzzel is fizethet.

 

  1. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

  1. Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

Ön a Másik Pont Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló a Másik Pont Kft. vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Másik Pont Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Másik Pont Kft. a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal.

A Másik Pont Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az „XY” vállalkozás köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:

Telephely: 1126 Budapest Böszörményi út 5./a

E-mail: info@masikpont.hu

Tel: 06-1-214-9752

A pontos jótállási időről minden termékünk ismertetőjében felvilágosítást adunk. A jótállási idő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásával kezdődik.

Természetesen a gyártó/jogszabály által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is érvényesek. Cégünk magára kötelezőnek tekinti az alábbi rendeleteket is: 151/2003 kormányrendelet

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a fogyasztási cikket kicseréljük, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A jótállás abban az esetben érvényes, ha a felhasználó betartotta a használati utasításban előírt feltételeket, azaz, ha a készüléket rendeltetésszerűen használta, ellenkező esetben pedig a szerviz/kereskedő bizonyítja, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza.

  1. Az elállási jog

Amennyiben a csomag átvétele után szeretné a fogyasztó* visszaküldeni a megrendelt terméket, akkor erre főszabály szerint az áru kézbesítésétől számítva 14 munkanapon belül van lehetősége. Indoklás nem szükséges. A termék árát legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük. Amennyiben a fogyasztó hibájából keletkezett bármilyen kár, vagy sérülés az árun, akkor annak helyreállítási értékét meg kell térítenie. Bármilyen sérülést, hiányosságot a kézbesítő és az átvevő közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia.

*fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki, illetve amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje; ettől eltérően a pénzügyi jogok biztosára vonatkozó szabályok alkalmazásában a pénzügyi szervezet szolgáltatásait igénybe vevő természetes személy (ideértve az egyéni vállalkozót is) és mikrovállalkozás.

  1. Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is.

Elállási jog gyakorlásának a menete

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

Postázási cím: 1126 Budapest, Böszörményi út 5./a

Email cím: info@masikpont.hu

Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, innen tölthető le. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Másik Pont Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik. A vevő a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

  1. Adatkezelési információk

MÁSIK PONT KFT. (a továbbiakban: Eladó, Adatkezelő), mint Adatkezelő kijelenti, hogy az általa üzemeltetett webáruház működésével kapcsolatos adatkezelése a jelenleg hatályos jogszabályban előírtaknak megfelel. A felhasználók adatainak kezelésekor az alábbi hatályos jogszabályok figyelembevételével és betartásával járunk el.

• Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény;

• Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény;

• Az 2001.évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról rendelkező törvény;

• Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény;

• Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. CXII törvény;

Jelen Adatvédelmi Nyilatkozat célja, hogy a www.tonerszalon.hu webáruházból rendelt termék megrendelése során megadott és a weboldal üzemeltetői („Adatkezelő”) számára hozzáférhetővé vált személyes adatok és egyéb adatok kezelésére vonatkozó elveket és szabályokat meghatározza.

Jelen Nyilatkozat hatálya kizárólag az oldal használatához szükséges, az Adatkezelő rendelkezésére bocsátott adatokra terjed ki, rendelkezései nem vonatkoznak arra az esetre, ha valaki önszántából nyilvánosságra hozza saját személyes adatait, vagy azok egy részét az oldalon, vagy az oldal közvetítésével.

A tonerszalon.hu webáruház által forgalmazott termékek megrendelése esetén olyan adatokat is megadhatnak, amelyek a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény alapján személyes adatnak minősülnek, így azok kezelésére ezen jogszabály rendelkezései az irányadók.

Személyes adatnak minősül bármely meghatározott (azonosított vagy azonosítható) természetes személlyel (a továbbiakban: érintett) kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. A személy különösen akkor tekinthető azonosíthatónak, ha őt – közvetlenül, vagy közvetve – név, azonosító jel, illetőleg egy, vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális, vagy szociális azonosságára jellemző tényező alapján azonosítani lehet. [2011. évi CXII. törvény]

A felhasználói megrendelés során megadott adatok közül kizárólag a név és az e-mail cím tekinthető bizonyos feltételek fennállása esetén (pl. a név és e-mail cím valós) személyes adatnak.

Az adatkezelés jogalapja

Felhasználó önkéntes hozzájárulása, hogy a webáruház használata közben megadott személyes adatai felhasználásra kerüljenek, illetve az Infotv. 5. § (1) bekezdése és a 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

Az adatkezelés célja

Az Adatkezelés célja kizárólag a felhasználókkal történő kapcsolattartás megkönnyítése, adott esetben bizonyos szolgáltatások személyre szabott nyújtása, a megrendelt termék kiszállítása.

Hozzájárulás az adatkezeléshez

A felhasználó megrendeléskor hozzájárul, hogy az Adatkezelő a XY kft. megrendeléshez kötelezően előírt adatait kezelje. 

Adatbiztonság

Az Adatkezelő törekszik minden tőle elvárható intézkedést megtenni annak érdekében, hogy az általa használt számítástechnikai rendszerek biztonságát megvalósítsa, különös tekintettel az oldalon tárolt adatokhoz való jogosulatlan hozzáférés megakadályozására.

A felhasználó adatkezeléssel kapcsolatos jogai

A Felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését.

A Felhasználó a személyes adatainak törlését, vagy módosítását, illetve adatkezeléssel kapcsolatos információkat az alábbi módon kérheti:

E-mailen: info@masikpont.hu

Postai úton: 1126 Budapest, Böszörményi út 5./a

A Felhasználó kérésére az Adatkezelő köteles tájékoztatást adni az általa kezelt adatairól, az adatkezelés jogalapjáról, céljáról, időtartamáról. Az Adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, megadni a tájékoztatást. A felhasználó bármikor kérheti adatai helyesbítését, illetve módosítását. Szolgáltató tiszteletben tartja és megóvja a személyes adatokat. A Szerződő adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Szolgáltató a vásárló adatait csak a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja a szerződés fennállásának ideje alatt. A Szolgáltató a Szerződő adatit a 2000. évi C. törvény 169. § alapján legalább 8 évig köteles megőrizni.

Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz az adatok biztonságos megőrzéséért, de nem vállal felelősséget természeti csapás, bűncselekmény vagy egyéb, elháríthatatlan okból bekövetkező adatvesztésért, megrongálódásért vagy illetéktelen személyek általi hozzáférésért.

Az írásbeli megerősítés rendelkezésre bocsátásának teljesítése

„A webáruház üzemeltetője valamennyi internetes megrendelés esetében köteles a fogyasztó részére – legkésőbb a termék átadásának időpontjáig – ún. írásbeli megerősítést átadni. Ezen dokumentum tartalmazza azokat az információkat, amelyekre a fogyasztónak egy igényérvényesítés során szüksége lehet, így többek között a vállalkozás adatait, az esetlegesen fennálló jótállás feltételeit, valamint a kifogás megtételének a helyét. Fogyasztóvédelmi szempontból tehát kiemelt jelentőséggel bír, hogy a vállalkozás az írásbeli megerősítés rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos valamennyi jogszabályi kötelezettségnek maradéktalanul eleget tegyen.” [Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, Összefoglaló jelentés, 2012.11]

Az adatkezelő:

neve: Másik Pont Kft.

székhely: 1038 Budapest, Donát utca 7.

levelezési cím: 1126 Budapest, Böszörményi út 5./a

telefonszám: 06-1-214-9752

e-mail cím: info@masikpont.hu

adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-55432

A kezelt személyes adatok köre

A regisztráció során a Felhasználónak kötelezően meg kell adnia a következő személyes adatokat: felhasználónév, e-mail cím, jelszó, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám.

A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.

A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küldünk a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. Ezeket a cookie-kat csak egyes aloldalak látogatása esetén küldjük el a látogató számítógépére, tehát ezekben csak az adott aloldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem.

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben

• hogyan lehet letiltani a cookie-kat,

• hogyan fogadjon el új cookie-kat, vagy

• hogyan adjon utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be, vagy
• hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.

Adatkezelés jogalapja, célja, módja: Az adatkezelésre a www.tonerszalon.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Weboldal) található internetes tartalmak felhasználóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a felhasználók kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek.

Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. éviCXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást Felhasználó az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A Szolgáltató a felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatokatcélhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a felhasználók jogainak védelme. Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használja illetve használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel - a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Felhasználó e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a felhasználót terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.

Az adatkezelés időtartama

A regisztráció/rendelések során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval/rendeléssel kezdődik és annak törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén az adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat törléséig tart.

A naplózott adatokat a rendszer – az utolsó látogatás dátumának kivételével, amelyet automatikusan felülír – a naplózás időpontjától számított 6 hónapig tárolja.

Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését.

Az adatokat elsődlegesen Szolgáltató illetve Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át.

Az alapul fekvő informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Szolgáltató adatfeldolgozót (pl.rendszerüzemeltető, fuvarozó vállalat, könyvelő) vehet igénybe. Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.

A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat.

Szolgáltató a Felhasználó kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbadásáról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

Levelezési cím:1126 Budapest, Böszörményi út 5./a

Elérhetőség: info@masikpont.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-214-9752

Az információk tulajdonjoga

Kijelentjük, hogy a Másik Pont Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www.tonerszalon.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

  1. Panaszkezelés

Cégünk igyekszik minden panaszt jogszerűen kezelni. Amennyiben bármi hiányosságot tapasztal, kérjük, jelezze felénk, és orvosoljuk a problémát.

Ha mégis jogi úton szeretné érvényesíteni a panaszait, akkor ezt a következő módokon teheti meg:

A Felhasználó az Infotv.,valamint a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait.

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: Másik Pont Kft. 1126 Budapest, Böszörményi út 5./a

Telefonszám: 06-1-214-9752

E-mail cím: info@masikpont.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság:

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei:

Területi Főfelügyelőség neve: Budapest Főváros Kormányhivatala Műszaki, Engedélyezési és                                                              Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Területi Főfelügyelőség székhelyének postai címe: 1364 Budapest, Pf.: 144.

Területi Főfelügyelőség telefonszáma: +36-1 450-2598

Területi Főfelügyelőség e-mail címe: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

A szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:

Békéltető testület neve: Budapesti Békéltető Testület

Békéltető testület székhelyének postai címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Békéltető testület telefonszáma: 06-1-488-21-31

Békéltető testület e-mail címe: bekelteto.testulet@bkik.hu

Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.

 

 

Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az Általános Szerződési Feltételeinket elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Másik Pont Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jó vásárlást kívánunk és reméljük megtalálja az Önnek megfelelő terméket honlapunkon!

Tisztelettel,

Másik Pont Kft.

Boros Zoltán